hahah!

Skrivet den 2010-09-16 Klockan 23:01:59 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter och kollar inne på felsms.com
och tusan vad roligt det är.

Några exempel:



Till:
Mig (Angelica)
Sms: Shit du skulle sett igår kväll, Angelica tog den i 2an sög o gjorde allt man kunde tänka sig fyfan vilken tjej alltså.
Svar: Vet inte riktigt vem det här smset var menat till. Hursom så var det ju faktiskt du som kom innan jag hann knäppa upp brallorna på dig? Du är rolig du. Men eftersom du tänkt o skicka din lilla lögn till dina vänner så skickar jag sanningen till dom istället! Hoppas det var värt det ;)

Förklaring: Ja, en kille jag låg med kvällen innan skickade detta som egentligen var menat till hans kompis. Det roliga var att allt var lögner

Felsms.com



Till: Dotter
Sms: När kvinnor väntar på sex, är det som att vänta på snö ! Man vet inte hur många cm man får och inte heller hur länge den blir kvar...... men halt blir det ! ;)
Svar: Inget


Förklaring: Skulle skicka ett roligt sms till min man men skickade till min dotter.



Till: Pappa
Sms: Ikväll vill jag förverkliga din fantasi. Kom in i mitt sovrum på en gång, klä av dig och sätt dig på stolen. Därefter kommer jag smyga upp bakom dig, binda fast dig och onanera framför dig. Sedan vill jag att du tar din hårda kuk i handen och runkar ur all sperma i mitt ansikte. Jag saknar dig och jag lovar att det här aldrig kommer ut /Kåt och våt
Svar: Ni får ha så kul Nina! Jobbar över ikväll /Pappa

Förklaring: Det här skulle till mitt ex som jag hade väldigt bra sex med men han hade träffat en ny och jag lovade därför hålla tyst. Vi kunde inte sluta träffas helt enkelt. Fast min familj visste inte om att det var slut mellan oss. Vi blev ihop sen igen och pappa som tur nog har humor tog det som tur var inte på allvar och förstod att det var felskickat. Pinsam som han är frågade han exet om han haft en trevlig kväll dagen efter.

Felsms.com

HAHAHAH! Så jävla bra!


Till: En okänd
Sms: Hej älskling. Saknar dig och längtar efter dig. Vi ses på fredag, jag älskar dig!
Svar: Om du inte slutar smsa mig så ringer jag polisen, jag är gift och har två barn. Min fru har sett detta och är jätteledsen. Vem är du?

Förklaring: Hade skrivit in fel nummer i mobiltelefonen och råkade skicka till en gift man istället för killen jag dejtade. Jag skämdes rejält mycket och fick väldigt dåligt samvete, den här frun hade börjat fundera på att lämna sin man för att "han var otrogen".


Till: Thomas, ett ragg på krogen
Sms: Ja, vi låg igår! Först gick allt bra, men han var inte direkt välutrustad!Haha aja han är snäll iaf. vi ses sen, Puss
Svar: Inget, bara en hemsk blick nästa gång vi sågs

Förklaring: Jag skulle egentligen skicka det till min tjejkopis. I smset pratar jag om gårdagens sex med Thomas, men i bakfyllans stund så tryckte jag även upp Thomas nummer och skickade till båda! Skämdes så otroigt mycket efteråt



Till: Mamma
Sms: Haha.... ja han var skit bra. Stor kuk me och de är ju huvudsaken.
Tror jag leder nu. 9-6 till mig baby ;)
Svar: Oj gumman då. Du ligger i som bara den, tur att du har p-piller då. Är inte redo för att bli mormor än. Vinn den här tävlingen nu kram kram mamma

Förklaring: Skulle till bästa vän men råkade skicka till mamma ;) kan inget annat än att älska henne!



Nej, nu blir det inga fler, men seriöst, så jävla kul det är att läsa! :d
Nu ska jag fortsätta skriva klart min engelska och hoppa i säng sen med datorn i knät.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback