godnatt

Skrivet den 2010-09-12 Klockan 00:24:11 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu är sov-time för mig. ska upp halv 8 imorgon bara för att fixa det allra sista innan min moster och hennes man kommer. Det blir tyvärr bara dom som kommer för Tessan ligger hemma sjuk och Linda jobbar hela helgen så hon kunde inte heller följa med.
Men jag får hoppas på att det blir mysigt iallafall!

Ska iallafall som sagt upp med tuppen imorgon för att duscha och fixa massa annat.
Annars så har dagen varit rätt bra tror jag.
Jag vet inte faktiskt.


Det känns som om jag har så mycket att säga,
men samtisigt ingenting.
Jag önskar att du förstod,
att du såg vad jag känn
er.
Jag vet inte vad jag ska göra,
vad jag ska ta mig till.
Du beter dig som om du inte ser mig,
men vem vet.
Du kanske inte gör det,
eller så kanske du bara ignorerar mig.
Jag vet inte,
men det är dig jag vill ha iallafall.
Dig, bara dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback