godnatt

Skrivet den 2010-09-28 Klockan 00:07:06 / Allmänt / 1 Kommentarer

jag ska väl snart ta och hoppa ner i sängen vilket jag verkligen känner behövs eftersom jag bara sov typ 2 timmar inatt och så ska vi ha brännsbollstunering ute i hamnen imorgon bitti.
Iofs går jag bara i typ 2-3 timmar men fan så kallt det kommer vara, kommer bokstavligt talat att dö!
Det skulle vara runt 8 grader imorgon vad jag har hört och det är sviiiiiiiiiinkallt fan.
Och om det kommer blåsa kommer det ju bara bli ännu kallare.
Nej fan vad jag inte ser framemot det just nu. :(
Jag vill bara ligga hemma imorgon i min säng och sova, bara ta det lugnt. åh vad jobbigt att behövs gå upp nu när jag tänker på det.
Vad deprimert jag blir..
Aja, det är väl bara att sätta på ett leende på läpparna och göra det bästa av situationen, right? :)
Jag ska iallafall åka med den vanliga bussen till skolan, även om jag börjar 9.
och varför gör jag det undrar ni säkert?
jo för att jag ska nämligen vänta in Sophie och Elina.
Jenni skulle varit med också men eftersom hon ligger hemma med feber så kommer hon inte till skolan. :(
Och sen som sagt möter jag upp dom och sedan knallar vi bort mot hamnen. :)
Men nej, nu ska jag byta om, borsta tänderna och hoppa i säng.
först se om det finns något bra på tv såklart. :)
puss!
b
bjuder

Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

min feber suger! men du äger (a) <3

2010-09-28 @ 21:54:58
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback