förlåt!

Skrivet den 2010-09-11 Klockan 14:29:02 / Allmänt / 1 Kommentarer

Förlåt för dålig uppdatering men jag har faktiskt inte orkat alls.

Kom ju tillbaka till skolan i torsdags och gick igår också även om jag fortfarande inte var kry alls
men det gick bra i skolan iallafall.
Klassen är ju världens bästa och det är därför man orkar med skolan.

Igår så kom jag hem från skolan, hann precis hem innan det började regna, vilken tur, och gjorde inte någonting.
Dammsugaren stor utanför mitt rum så jag tog och dammsög först.
Efter det så satt jag bara och loda här hemma.
Det blir väl att göra samma idag eftersom mina kusiner kommer imorgon och ska fira mig och min moster eftersom jag fyller på tisdag och hon på onsdag. :)





I can feel your tuch on my skin even if you're not here




Kommentarer
Postat av: susanne andersson

svar: den heter ''written in the sky - tinie tempah'' :) <3

2010-09-11 @ 21:40:04
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback