förlåt

Skrivet den 2010-09-25 Klockan 17:54:21 / Allmänt / 1 Kommentarer

Jag bloggade aldrig när jag var hos Josse, men vi satt nästan inte alls vid datan under eftermiddagen och kvällen, men mysigt hade vi det iallafall. :)
Vi gick en sväg på stan först för hon skulle kolla efter kläder men efter typ 1 timme bestämde Josse sig för att vi skulle dra hem eftersom hon tyckte det är så extremt tråkigt att gå på stan.
Så vi gick hem, stannade på ICA och handlade chips och dipp som vi smaskade på under kvällen. :)
Vi kollade på '' Se upp för dårarna '' som gick på TV.
Jag tror den heter så åtminstone?
Har dock sett filmen typ 300 gånger innan så jag kan den utantill nästan och den är inte direkt bra men det fick gå an iallafall. :)
Vi kollade på Idol också och satan vad förbannad jag blev att Sebastian Krantz gick vidare istället för Anton.
Sebastian är ju redan '' känd ''
Han behöver inte vara med i Idol.
Aja, det är inget man kan göra åt tyvärr.
Nu sitter jag här i sängen, under täcket med mjukisar och tjocktröja och fryser som tusan,
Håller väl på att bli sjuk igen men det får jag inte bli!
Jag kan inte missa mer av skolan så det är bara att pallra sig dit iallafall.
Förresten, är det bara jag som tycker det känns som söndag idag? :o
Nej nu ska jag kolla på någon film eller något.
Puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

SV; Oj, det var en bra fråga! :)

Kolla lite på H&M, Din sko, Skopunkten, Topshop, Bubbelroom ex. Där lär du hitta några iallafall! :)

2010-09-26 @ 20:02:48
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback