Den levande ängeln

Skrivet den 2010-09-05 Klockan 23:00:13 / Allmänt / 1 Kommentarer

Jenni kemppainen, ett namn man ska lägga på minnet,
en tjej som inte är rädd för att göra eller säga vad hon vill.
En tjej som står upp för det hon säger,
en tjej som alltid finns till när man behöver.
Jenni kemppainen är en levande ängel,
en underbar flicka som alla borde ha.
hon ställer alltid upp,
hon backar inte från en grej för att någon annan säger något annat.
Hon sprider lycka runt omkring sig,
en värme som sprider sig i hela kroppen,
en känsla som är obeskrivlig.

Jenni, du är underbar, så fin och så bra,
du får mig glad bara av rena tanken på dig.
När jag inte är med dig så längtar jag efter dig,
och bara om jag sett dig för någon minut sen så går mina tankar till dig.
'' Vad gör Jenni, vart är Jenni, vad tänker hon på? ''
Du har något speciellt som gör dig unik,
jag behöver dig och jag älskar dig mitt bröd



Jenni kemppainen, världens finaste <3

Kommentarer
Postat av: jennikemppainen

:o <--- jag just nu va.

herregud va du är gullig!

nathalie takacs <3

jag älskar dig min lilla busiga korv.

aldrig utan dig.

<3

2010-09-05 @ 23:03:59
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback