blaha.

Skrivet den 2010-09-21 Klockan 10:19:01 / Allmänt / 0 Kommentarer

är det bara jag som blir trött på att typ aldrig få kunna sova så länge man vill när man är sjuk/på helger?
som idag, jag kände verkligen att jag behövde sova ut, tror ni jag fick det eller? :o
nej, utan då skulle jag upp vid typ halv 9 för att den där himla killen från VIASAT skulle komma.
Men tror ni att gubbfan har kommit än eller? Självklart inte! :o
Så egentligen kunde jag ha sovit nu.
Fatta skönt egentligen.
Att bara ligga i sängen, kunna vända och vrida på sig hur mycket som helst och ahh.
Vad sur jag blir!
För övrigt så saknar jag skolan och min underbara klass!
Vill inte vara hemma längre från skolan, jag missar ju massor också när jag är hemma.
Så nu gäller det fan att bli frisk.
Annars så... så.. så.. nej jag vet inte.
Då slår jag en fisk!! :o
Aja, nu ska jag gå och borsta tänderna och sen kolla på någon film och vänta tills den där jävla gubbfan kommer! :o
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback