AJ

Skrivet den 2010-09-03 Klockan 14:22:48 / Allmänt / 2 Kommentarer

Mitt knä gör riktigt ont, jag känner det när jag går.
Det är som om något ligger och trycker precis under knäskålen, det spänner och drar grönjävligt mycket så det gör otroligt ont. Vill inte gå men det måste man ju. Får bara hoppas att det går över snart.

Annars så har jag grymt ont i både ryggen och nacken efter våran '' avslappning '' igår i skolan men det vart ju inte diretk någon avslappning kan jag ju säga.
Fick göra massage på varandra och jag och Jenni verkar vara dom som har mest problem/muskelknutar i kroppen. Hon och jag satt och masserade dom på varandra och SATAN vad ont vi både fick.
Har fortfarande ont, men det är väl så det ska vara.
Det går nog över snart får jag hoppas :)

Ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle varit med Josse idag men hon dissade mig, så idag blir det nog bara att vara hemma. :)
Nu ska jag fortsätta kolla på tv.

puss!


Kommentarer
Postat av: Ninjaeliiin

ush hooppas de blir bättre :(

jaa har cokså asont i ryggen D:

och hemma kvällar är ganska mysiga än dåå? :D

2010-09-03 @ 20:14:31
Postat av: jennikemppainen

naaaaaaaaaaaattis <3

2010-09-04 @ 01:15:50
URL: http://jennikemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback