skolfotot....

Skrivet den 2010-10-25 Klockan 12:49:34 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kan ju inte säga att det är något som är högt upp på min '' det bästa jag vet-lista '' 
Jag kan väl säga att detta årets skolfoton har väl ändå blivit ett av de bästa jag tagit, vad det såg ut som, men den åsikten lär väl ändras sen när man får hem fotona. 

aja, efter skolan kl 16.00 så är det tandläkaren som gäller. Hmm.. Känns ju bra att gå dit idag och sen gå tillbaka på onsdag. Mamma frågade om dom inte kunde fixa det dom skulle göra på onsdag idag men dom visste inte eftersom det här var en akut tid. Så vi får se hur dom gör.
Jag slutar om si sådär 2 h och 50 minuter och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
Magen kurrar som fan verkligen och jag kan inte äta något.
Får hoppas det går fort hos tandläkaren så jag kan dra hem och få äta något. :)

Men nu ska jag faktiskt fortsätta att bara dega och vara oduglig!
Det kommer säkert upp något mer inlägg innan jag slutar. :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback