1/11- 10

Skrivet den 2010-11-01 Klockan 00:55:28 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är första November nu, och tänka sig, snart är det ju för tusan jullov och julafton. :o
Vintern börjar verkligen komma snart, fast lite mysigt måste jag säga att vintern är.
Längtar iallafall lite tills jag kan gå ut och fota massa fina vinterbilder överallt.
Sen snöbollskrig med sina fina vänner är heller aldrig fel, och dricka varm chocklad när man kommer in, helt underbart ju, eller vad säger ni?
Vad gör eran vinter bra? :)

Annars idag ( nej juste, igår ja ) så har jag inte gjort något, skulle som sagt in till Nyköping och leka med frida men det blev ju ändrade planer.
Men mit lov ser ut såhär för tillfället:
Måndag ( idag ): ledig - ut och fota om det blir bra väder
Tisdag: leka med Josse
Onsdag: ledig - ut och fota om det blir bra väder
Torsdag: leka med Marcus och Ellinor och kolla på skräckisar
Fredag: ledig - ut och fota om vädret tillåter
Lördag: gå på club nordic med Ellinor
Söndag: ledig, sista dagen innan skolan igen så då ska jag väl bara ta det lungt.
Men som ni ser är inte min vecka helt fullspäckad som vissa andras är, men om ni vill träffas så hör av er när jag är ledig isf. :)

Nu har jag sådär extremt tråkigt, för jag sitter och inte gör någonting, men jag ska väl gå och lägga mig typ nu.
kÄr fasen totalt dötrött och helt slut i kroppen.
Knäckte helt ryggen nyss och fan så skönt det var.
Nu står sängen och skriker på mig, så vi hörs senare.
Puss!
jag och pernilla, hon är bäst.
jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback