tatueringar

Skrivet den 2010-11-12 Klockan 00:24:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag är så himla sugen på att tatuera mig just i denna jävla stund så jag har kollat runt lite på fina tatueringar som jag skulle vilja ha. 

fast det ska vara denna text istället isf. 
'' never let the fear of striking out, keep you from playing the game '' 
men på samma ställe.
grymt snyggt tycker jag.
fast skulle nog vilja ha 
'' never give up '' på en handled istället.

det här är iallafall de tatueringarna jag vill göra först. ska försöka få mamma och pappa att gå med på det.
sen vill jag också tatuera in min familjs namn eller initialer någonstans på kroppen.
men vi får helt enkelt se hur det blir med den saken. :) 

Vad tycker ni om tatueringarna/idéerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback