skolan!

Skrivet den 2010-11-08 Klockan 12:17:39 / Allmänt / 0 Kommentarer

sitter just nu med frida vid min sida med ena hörluren i mitt öra och andra i hennes och lyssnar på pink - raise your glass och dunkar extremt mycket. :) Riktigt mysigt är det :) 
Har media men det blir ju inte direkt mycket gjort om jag säger så. 
Har nyss haft lunch men inte fan var det gott iallafall. Det var någon himla currygryta som luktade as äckligt. :)


Och just nu så är det Mojje som spelas i mina hörlurar, helt underbart att vara tillbaka i skolan! :)
Juste, jag skulle ju beräta hur det var på club nordic, men jag lovar att jag berätta snart!
Nu ska jag gå och '' jobba '' lite. 

puss!
söt man var när man var liten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback