seriöst?

Skrivet den 2010-11-13 Klockan 03:39:30 / Allmänt / 1 Kommentarer

vad i hela friden är felet på mig nu mera?!
jag kan inte somna tidigt, det går bara inte,
har varit vaken till runt 4 i två dagar nu, innan dess rätt sent också.
herrejävlar alltså.
jag som behöver sova,
jag som behöver vila.
men så bra gick det ju med det. :o

hmm, vad ska man hitta på nu då när typ inga är vakna?
aja, jag får väl hålla mig själv sällskap.
ohhh, så roligt det låter.....
( jag hoppas ni fattar ironin )
nej men om man ska ta och lägga ner datan först och se om det går att sova? :)
puss!
du är så blind att se att det är dig jag vill ha

Kommentarer
Postat av: madde

är precis likadan!

2010-11-13 @ 04:06:05
URL: http://maddeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback