Pernillis ♥

Skrivet den 2010-11-14 Klockan 17:14:57 / Allmänt / 0 Kommentarer

Pernilla, jag älskar dig, du är underbar och en sån fin människa.
Du förtjänar allt bra du kan få och veta att du mår dåligt gör mig ledsen.
Du är ju min lilla trollunge och jag vill inte se dig något annat än glad.
Dock vet jag att man inte alltid kan vara glad,
men om jag fick önska något så skulle jag vilja ha det så
Jag vill inte att du ska vara ledsen/arg/irriterad eller liknande,
och är det något så vet du att du kan ringa/smsa vilken tid på dygnet som helst.
Jag kommer alltid finnas där och det hoppas jag att du vet.

Du är en av de bättre personerna jag har träffat och jag är så glad att jag har dig,
du är så fin, så underbar, ja du är helt enkelt bäst.
Jag har inte träffat dig på hur länge som helst känns det som och jag saknar dig!
Som tur får jag träffa dig imorgon! 

Men jag ville säga att jag älskar dig vännen, jättemycket och du är så betydelsefull för mig. 
Jag vet att jag inte alls är ensam om att känna såhär.
Så glöm aldrig att du är så älskad av så många personer runt omkring dig.
Vi älskar dig precis som du är och vi vill hjälpa dig så mycket vi kan. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback