panik.se

Skrivet den 2010-11-15 Klockan 14:03:03 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag känner hur ångesten kommer ifatt mig varje natt,
hur jag känner klumpen i både magen och halsen när jag är ensam.
Hur jag känner mig helt maktlös och vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag vet att det inte finns något att göra åt det för detta är något som inte kommer att kunna bota,
jag vill veta vad jag ska kunna göra för att slippa detta,
jag vill bara ha en utväg och se en ljus väg ur detta.
Jag vil bara att allt ska ordna sig,
slippa denna panikattacker på nätterna,
jag kan inte sova, jag kan inte koncentrera mig,
det är bara för mycket just nu.
Alla dessa tankar gör mig förvirrad och jag hatar det.
Att ingenting ska funka,
varför?
Det känns så hopplöst, jag är hjälplös men samtidigt så maktfull i det jag gör. 
jag hatar det, kan man bara inte skippa över den jobbiga delen ibland?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback