MPNY10 ~ hjärta ~

Skrivet den 2010-11-09 Klockan 23:58:53 / Allmänt / 2 Kommentarer


från vänster:
Frida: min underbara frida, så jävla söt!
Joakim: galen kille men så himla snäll. våran jocke!
Marcus: känner inte sådär jättebra men snäll
Alexander: hahaha, GURKAN! så härlig kille, världen skönaste garv fan! :d
Sebastian: ( basse ) våran '' lilla '' basse, världens mysigaste kille!
Rebecca: känner henne knappt, pratar nästan aldrig tyvärr ;/
Anton: riktigt rolig snubbe men fan så jag inte gillade hans idrottslektion igår! ont i foten och handleden pågrund av det!
Pernilla: MIN ÄLSKADE PERNILLA! så underbar, så bäst! :)
mig hoppas vi över snabbt!
Jennie: känner inte direkt sådär jättebra men verkar grymt snäll!
Elina: min lilla fina elina, hjärtis! 
Melina: känner knappt!
Emma: knappt pratat med men verkar snäll! :)
Jessica: Känner ganska bra och otroligt snäll, bra humor!
Isabell: inte dirket fått någon kontakt, eller i början men inte längre, snäll iallafall!
Elin: min älskade elin, står alltid upp för en när man behöver, bäst!
Didrik: känner knappt
Sophie: snäll, rolig, otroligt galen men det gillar vi! :)
Sofia: känner knappt!
Gina: riktigt snäll med ett underbart rolig skratt! 
Jenni: min lilla finska jenni, så fin och så bra! :)
Janet: gick i samma klass i typ 7:an ett tag, sen slutade nu och nu i samma klass igen, snäll!
Alexandra: otroligt grym på att fota, riktigt snäll :)
Frida: snäll, bra på att fota, kul humor!
Henny: känner inte så väl men snäll

där har ni min fina klass, själv vart man så himla missnöjd med skolfotot så det finns inte.
så jävla ovärt egentligen eftersom typ ingen blir nödj med det men ja. 

Nej nu ska jag sätta på massa disney filmer och kolla på eftersom jag är sjuk och jag inte ska till skolan imorgon. svanprisessan ska jag kolla på igen, sen blir det en hel massa andra filmer men tusan vad disney är underbart! :d

puss!
man måste ju bjuda på sig själv ;)

Kommentarer
Postat av: aalexandra - f o t o b l o g g

Jag blev inte heller nöjd med skolfotot :( du slapp i alla fall sitta som en klump på golvet! :O

Och tack (a) du är också väldigt snäll :))

2010-11-10 @ 16:55:43
URL: http://alexphotos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, det var rätt många i klassen du inte kände. Kanske du behöver ta mer kontakt med några. (känns lite konstigt att du skriver typ "bästa klassen" och du känner inte ens hälften)

2010-11-11 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback