Mina absolut bästa änglar

Skrivet den 2010-11-01 Klockan 19:01:41 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag tänkte visa mina absolut bästa och finaste änglar här på bloggen.
Skriva lite om dom så ni vet vilka det handlar om i mitt liv. :)

Vi börjar med: 

Pernilla Carlsson:
Henne har jag nämnt i bloggen innan men detta är min lilla Pe-pingla. 
hon är helt klart bäst, lyssnar alltid när man behöver och hon hjälper en alltid när man behöver. 
En sån som min alldeles egna lilla Pernilla skulle alla verkligen behöva.
Hon gör min dag värd och mitt liv värt att leva.
Älskar dig mitt lilla hjärtegull ♥

Sen kommer:

Ellinor har jag också nämnt i bloggen rätt ofta och kommer inte minska det heller.
Min lilla bebis, du är underbar, du får mig alltid på bra humör och man kan inte ha tråkigt i din närhet.
Du gör allt så mycket bättre och roligare.
Jag kan vara mig själv med dig, jag kan vara hur barnslig som helst men du accepterar mig precis som jag är.
det är väl en sån vän alla vill ha?
En sån accepterar en för sig själv även om man är hur barnslig och knasig som helst.
Älskar dig ♥


Sedan kommer: 


Elina, min älskade vän.
Du är helt fantastisk, jag kan prata med dig om allt, från himmel till jord, du lyssnar alltid.
Du är helt underbar och det kan ingen ändra på.
Jag älskar dig vännen, och du vet att jag alltid finns för dig. ring/smsa om det är något ♥



Nu orkar jag inte mer, mitt huvud är helt totalt borta. Men jag fortsätter imorgon, jag lovar!
Eller senast på onsdag kväll för imorgon ska jag vara med josse, sova hos henne, sen på onsdag drar jag hem till mormor och morfar när jag kommer hem. Men jag fixar resten senare, det är jag säker på.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback