media

Skrivet den 2010-11-19 Klockan 10:28:38 / Allmänt / 0 Kommentarer

sitter i skolan, har media och jag och frida måste verkligen göra klart våran spökhistoria eftersom det ska vara inlämnat idag och vi måste skriva klart våran historia som sagt och sen måste vi filma. Så nu ska jag försöka få henne att börja jobba eftersom vi verkligen behöver det. 
Hade matte på morgonen och fan så bra det gick att räkna.
Jag och frida gjorde klart alla uppgifter vi skulle göra så jag är glad nu. 

Efter skolan så ville Josse träffa mig så det blir npg så ett tag, hur länge det blir har jag ingen aning om, sen på kvällen får jag se vad som händer. 
Jag slutar iallafall kl 14.00 och hoppas tiden går fort för nu vill jag bara ha helg. 
Plus att jag är hungrig som ett svin men som tur har vi lunch om ungefär 15 minuter. Får bara hoppas att det är rätt okej mat i skolan idag! 

Nej, nu måste jag jobba på, men jag uppdaterar sen!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback