matte suger.

Skrivet den 2010-11-17 Klockan 09:37:37 / Allmänt / 0 Kommentarer

Har nyss gjort klart matteprovet, vet inte hur det gick.
Det var uppdelat i två delar, första delen gick väl ganska okej, men den andra delen vet jag inte hur det kommer gå på. Det kan bli hur som helst, får bara hålla tummen att det inte blir IG. 
Nu sitter jag ute i köket/kafeterian med elina vid min sida och väntar på att datakunskapen ska börja, vilket är om typ 30 minuter men ja, så kan det vara. 

För övrigt så är jag hungrig som en jävla gris, fyfn alltså, har så jävla ont i magen så det finns inte.
Det gör så jävla ont. 

Och apropå ont så gör det ont i HELA jävla kroppen fan. Har träningsvärk men vet fan inte vart ifrån. :o 
Kunde knappt resa mig från sängen imorse när jag väl skulle upp, och ingen sömn vart det för den delen, inte en blund, emn konstig nog så är jag inte trött än. Men det lär ju komma snart kan jag ju tala om.
Men nu ska jag vara lite social med elina, uppdaterar senare.


puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback