~ love ~

Skrivet den 2010-11-12 Klockan 03:40:53 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag vill ha dig här vid min sida,
jag vill att du ska veta hur jag känner.
Jag vill att du ska känna likadant,
jag vill bara att du ska hålla om mig varje dag,
det är utav dig jag vill höra de tre små orden '' jag älskar dig ''
och kolla djupt in i dina ögon och veta att du är min.
Det är dig jag vill visa upp för hela världen,
det är dig jag vill att alla ska få veta att jag älskar.
Du är den jag vill vakna upp bredvid varje morgon,
och du är den jag vill somna bredvid varje natt.
Du är den jag vill kunna låtsasbråka med på skoj och veta att du inte tar det seriöst,
jag vill att du ska vara den som förstår mig bäst,
den som ser mig för den jag är och ingen annan.
Den som vill ha mig för mig och inte vill att jag ska låtsas vara någon annan.
Det är utav dig jag vill höra '' för mig är du perfekt, oavsett vad som händer, och jag älskar dig så mycket. ''
du förstår inte hur ont det gör i mig att gå runt och bära på detta,
hur jobbigt det är att behöva se dig varje dag och veta att jag har så mycket känslor men inte kan säga något.
Att behöva vara tyst om det jag känner, det tar på mina krafter,
och jag vet inte vad jag ska göra längre.

När du ser på mig och ler så smälter jag inombords,
jag har aldrig känt såhär för någon förut,
jag har aldrig haft såhär starka känslor för någon.
det är sjukt hur en människa kan förändra ens liv så radikalt mycket på bara någon minut.
Men det är så kärlek är, right?

Kärlek är både det värsta som finns men samtidigt det bästa,
och även om jag lever med att du inte vet hur jag känner,
så måste jag säga att jag är glad iallafall.
För varje gång jag hör ditt namn så blir jag glad,
varje gång jag tänker på hur dina armar ligger runt mig så blir jag varm i hela kroppen.
Det är något jag vill ska vara förevigt,
men ett förevigt med dig har inte ens börjat.
Jag önskar bara att det hade gjort det.


~ du är det bästa som har hänt mig ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback