konstigt!

Skrivet den 2010-11-12 Klockan 03:27:38 / Allmänt / 0 Kommentarer

klockan är snart halv 4 på morgonen och jag är inte ett dugg trött faktiskt.
känns som om jag skulle kunna sitta uppe hela morgonen.
mina ögon sitter nästan uppspärrade, så pigg är jag.
bara att jag har ingen aning om varför eller vad jag har gjort för att ha blivit såhär pigg.
jag har inte sovit så länge, jag har inte druckit kaffe eller ätit något med socker i.
så lite konstigt är det.


för övrigt så tycker jag inte alls om att vara sjuk.
har varit det ända sen i tisdags och jag saknar min klass och mina absoluta favorit tjejer så himla mycket.
Så måste jag vänta ända tills måndag för att se dom igen. :o
då har jag nästan inte sett dom på 1 hel vecka! :o
det är ju så himla tråkigt att vara sjuk, finns ju ingenting att göra för guds skull!
och jag har inte gått utanför dörren sen i tisdags som sagt.
eller jo, i onsdags då jag åkte till skolan för att hämta min so bok.
annars har jag varit som världens fånge här hemma,
så jävla trist så det finns inte. :o 

nu har jag då ingen aning om vad jag ska göra men det löser väl sig snart.
till sist bjuder jag på en rätt ful bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback