jobb på gång?

Skrivet den 2010-11-30 Klockan 15:07:58 / Allmänt / 1 Kommentarer

jag har kommit på att jag vill verkligen skaffa mig ett helgjobb så jag kan dra in lite extra pengar då det verkligen är behövande. vad sägs om det? :)
jag vet dock ett ställe där jag aldrig skulle jobba i hela mitt liv, vill inte ens gå in dit längre då jag jobbade där en dag och slutade sedan dagen efter. Låter inte så bra va? nej inte direkt. 
men jag kände på stört att det inte alls var min grej och när chefen ville att jag skulle jobba '' svart '' så fick jag nog. skitdålig timlön och allt, nej usch. aldrig mer in dit! :o
nämner dock inte namnet på vart jag jobbade men de flesta vet nog iallafall. :)

nej men det låter faktiskt rätt lockande. Även om man kanske inte får lika mycket tid till kompisar och annat kul så tjänar man ju trots allt lite extra pengar och det sitter ju aldrig fel, right? :)
frågan är bara vart man skulle kunna få ett helgjobb.
men det är bara att kolla runt.
lika bra att börja nu med tanke på att jag söker sommarjobb sen och då blir det ett perfekt tillfälle att kanske fråga nu och kanske få hinna jobba lite innan sommaren? :)


nej men till något helt annat.
jag drog hem från skolan idag, mådde inte bra alls. ;/
får bara hoppas att det inte blir värre och att jag inte går och blir totalsjuk ;/


nej nu ska jag faktiskt ta och vara lite duktig och göra lite skolarbete.

puss!





Kommentarer
Postat av: Evelina

Jo snälla berätta, jag söker själv helgjobb och vill inte hamna på ett sådant dåligt ställe!

Är det typ donken eller? :s

2010-12-01 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback