jävla skitplugg :o

Skrivet den 2010-11-17 Klockan 00:06:27 / Allmänt / 0 Kommentarer

orkar inte med detta fan. matteprov direkt på morgonen, sen har jag datakunskap som jag inte ens vet om vi har eftersom våran lärare i det var sjuk idag så han kanske är sjuk imorgon med och då vet jag inte vad vi ska göra, sen lunch, och efter det har vi 3 timmar media då vi ska fortsätta med våra filmer, och då jag och frida måste börja filma. Låter kul va?
Nej inte ett dugg faktiskt! 

jag vill ha mer fotouppgifter, jag vill ut och fota, jag vill ha fotoprojekt, inte något mer med filmer eller skit. Så jävla tråkigt. Men jag vet att vi måste prova på det för att kunna välja sen i tvåan, men det är ju såååååå tråkigt ;o

Men nu sitter jag iallafall med det sista med instuderingsfrågorna i samhällen, sen ska jag bara kolla lite på matten innan jag somnar och imorgon. Ohh, längtar verkligen till skolan. :o fast nej. 
Visst, jag brukar gilla skolan, inte för att jag är någon pluggis men allt annat, men ibland har jag bara vissa dagar man verkligen inte orkar med skolan. Speciellt inte när jag fortfarande är sjuk. 

För övrigt så har vi en '' halloween fest '' på skolan imorgon på kvällen, ska dit men ska inte klä ut mig. Det roliga med det är att alla tjejer som jag ska gå med ska klä ut sig, ( vad jag vet ) och så kommer jag där helt vanligt. Det lär ju se en aning lite roligt ut. ;) 
Nej men nu måste jag göra klart samhällen. jag skriver förmodligen efter hur det gick.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback