jag vill veta.

Skrivet den 2010-11-29 Klockan 23:33:06 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag tror jag gillar dig,
jag tror jag gillar dig rätt mycket.
men jag vill veta om du känner likadant,
eller om det bara handlar om sex?
jag vill veta om det är något jag kan satsa på eller inte.

jag vill få reda på sanningen.
är så sjukt trött på alla lögner som kommer och går hela tiden.
jag vill bara få veta sanningen för en gångs skull.



för övrigt så var jag med frida i fredags och kul hade vi, fotade lite runt halv 11 på kvällen, sen runt 00.00-01.00 somnade vi och på lördagen drog vi till skolan vid kvart i elva typ, var där på öppet hus till 14.00, sedan gick jag och jenni på stan och hade väldigt trevligt må jag säga.
testade extremt fula kläder och fick en hel himla skratt! :)

senare på lördagen så träffade jag ellinor och åkte hem till hennes pappa för att spendera natten där, hade trevligt där med även om hon inte vill kolla på varken the groudge eller saw 3, men sällskapet var aldrig fel. :)
på söndagen vaknade vi rätt tidigt, gick upp, städade lite i lägenheten, sedan begav vi oss ner till ica för att handla lite frukt till tårtan vi skulle baka till Benny hennes pappa för att han fyllde år. 
På kvällen runt halv 9 tog jag bussen hem lat som jag är, men jag tänkte för tusan inte gå hem i det där kalla, blåsiga och äckliga vädret. Inte en chans! 

så idag var jag hemma, skulle egentligen ha åkt in till nyköping och vart med josse men så blev det inte för jag mådde inte bra så vi tar det någon annan dag. :)


nu ska jag sätta mig och redigera några bilder för att fördriva tiden lite. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback