inte kul.

Skrivet den 2010-11-26 Klockan 11:34:24 / Allmänt / 0 Kommentarer

nu för tiden tycker jag det är så tråkigt att blogga så jag skriver för det mesta bara vad jag tycker/känner här för att få ut det någonstans.
Jag tvingar er inte att läsa det och tänker inte göra det, men om ni vill så go a head. 


men bara för det så ska jag ge er lite information vad som händer i helgen nu.
Idag: skolan först, sen stan med frida och jenni en stund, sen hem, hämta grejer, sen åka in till stan igen för att möta upp frida och senare drar vi till hennes pappa för det är där jag ska spendera mitt natt.
lördag: Först öppet hus från 10-1400 sedan skulle agneta, peter, mange och fredrik ha kommit idag men dom har nyss fått en valp så dom kan inte lämna den så det får bli en annan dag. Sen om någon vill träffas så kan ni höra av er iallafall så ska jag se om jag får tid. 
söndag: inte en aning, plugga lite kanske? nej jag vet inte. vill någon hitta på något så hör av er! :)
sen är det ju studiedag på måndag så då är jag också ledig, och vad som händer då har jag ingen aning om nu heller, så som jag sagt innan. Skulle det vara så att ni vill träffas så är det bara slå en pling eller skicka iväg ett sms. 


nu ska jag fortsätta att redigera bilderna som jag och frida tog förut och jag lovar att de kommer ut på bloggen så fort jag har redigerat klart dom. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback