hjälp alltså!

Skrivet den 2010-11-15 Klockan 22:55:03 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag har läxor som står mig ända upp till halsen fan känner jag!
jag måste göra klart instuderingsfrågorna i samhällen, sen måste jag hjälpa frida med att skriva klart våran engelska spökhistoria, sen ska måste jag plugga matte tills på onsdag då jag har prov och har ändå en hel del kvar så imorgon känner jag att det kommer bara bli plugg hela jävla kvällen. :o

f y f a n säger jag bara! 
aja, måste man så måste man. 
sen efter att ha pluggat så jag spricker imorgon så blir det att sova för det känner jag att det inte har blivit mycket av de senaste dagarna. Får bara hoppas att jag kan somna tidigt både idag och imorgon. :) 

Men nu ska jag vara lite duktig och börja plugga lite så jag inte har hur mycket som helst att göra imorgon. :) 

puss!
ignorera mitt äckliga smile :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback