fortfarande vaken.

Skrivet den 2010-11-17 Klockan 03:35:37 / Allmänt / 0 Kommentarer

klockan är typ halv 4 på morgonen, jag ska upp om ca. typ 2 ½ timme, är det värt att sova?
jag kan inte ens, har försökt men det bara går inte, så det blir väl att sitta här hela morgonen, fortsätta kolla lite på matten, ladda ner ännu mer musik, och sedan kolla på kläder/skor. :)
Synd bara att inga fler knappt är vakna, men det är ju förståeligt att man inte är, det är trots alle mitt i veckan ju. 

Nej men nu blir det att fortsätta leta ny musik, se om jag bloggar mer senare, eller tidigare, vad säger man nu? eftersom det är typ morgon nu, eller?
aja, jag bloggar senare idag iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback