ellinor & hennes galna idéer....

Skrivet den 2010-11-14 Klockan 22:29:23 / Allmänt / 0 Kommentarer

ellinor har ju då sina stunder då hon kommer på att göra dessa galna idéer vilket kanske inte alltid är världens bästa eller smartaste grej men jaja, är man nyfiken och framåt så är man! :)

tidigare hade hon kollat på någon blogg om att göra glass av enbart bananer som hade stått i fryser i ty 3 timmar innan man mixade det i en mixer. 
Så smart som hon är så ville hon ju testa det.
Visst, det såg ut som glass men smakade ENBART kalla och frysta bananer vilket med andra ord var ÄCKLIGT enligt mig, hennes mamma och hennes syster och det var bara ellinor själv som älskade det och tyckte det smakade glass. 
Men aja, har man konstiga vänner så har man...
haha, skoja! :)

Vi har iallafall nyss kollat på vem kan slå filip och fredrik och det var bra, och nu har vi t.o.m hunnit bädda åt mig eftersom jag ska sova här. Men nu blir det att prata natten lång även om det är skola imorgon.
Nej nu ska jag byta om till pyjamas, orkar inte ha kläder på mig längre. 
men jag bloggar imorgon.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback