döööö

Skrivet den 2010-11-08 Klockan 15:16:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Har religion, har haft det sen 14.05 och jag är dödshungrig!
seriöst, ajg måste ha något att äta typ NUUUUU!
fan så jävla hungrig jag är. har nog aldrig mått såhär dåligt förut och varit såhär hungrig.
känns fan som om min mage ska käka upp mig inifrån.
Helt jävla sjukt jobbigt är det.
Sedan blir det inte bättre av att jag slutar om typ 20 minuter, sen tar bussen som går typ 16.00 och kommer inte hem förrän tidigast 16.20 och kommer inte kunna äta något förrän runt halv fem.
jag kommer avlida fan!

Nej nu ska jag väl inte klaga mycket mer utan jag tänkte presentera min kära lilla vän Joakim Nyman! :d

Jocke är en riktigt galen kille, men ack så skön, så gulligt galen och knäpp men det är ju det som är bra.
En snäll och rolig kille som nästan aldrig är arg! 
( han ville att jag skulle skriva om honom. lite ego va? haha skoja jocke! )

Han sitter just nu bakom mig och bara babblar om massa skit eftersom han är så trött och förstår inget av vad Ingrid säger just nu. Men det är ju tur då att vi slutar om ca. 10-15 minuter. :)

Nej nu ska jag faktiskt ta och lyssna lite på vad Ingrid säger om hinduismen. 
Skriver sen när jag kommer hem, om jag nu klarar mig hem innan jag dör av hunger :)
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback