blaha!

Skrivet den 2010-11-17 Klockan 12:26:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är tomt, jag känner hur jag inte orkar mer,
hur jag känner ångesten komma upp i halsen och jag får svårt att andas.
Hur jag känner tårarna rinna nedför mina kinder på natten,
hur jag känner att det är något som saknas.
Det är du, det är du som kan fylla det där tomrummet.
Det finns tusen andra killar men ingen som dig.
Du har något alldeles speciellt, du är unik,
du är helt enkelt bäst.
Jag trodde inte att det jag känner var så starkt,
jag tycker om dig mycket mer än jag trodde och nu förstår jag hur mycket det egentligen är.
Jag tänker på dig hela tiden, du snurrar i mitt huvud och jag kan inte glömma dig,
jag vill glömma dig men samtidigt inte alls.
Det var ju du som fick mig att le även om det var tufft,
det var du som kunde få mig må bra och bli varm bara genom ett sms.
Jag saknar det, jag saknar känslan av glädjeruset som drog genom mig när du skrev något.
Även om det kanske inte var positivt alla gånger så var det ändå du som kunde få mig glad.
Jag vill ha det så igen, jag vill känna den glädjen igen.
Men det kommer nog aldrig bli så en gång till,
du kommer aldrig ens se åt mitt håll så det känns hopplöst att ens tro på något.


Nu vill jag bara att allt ska bli bra, att du ska förstå och att du ska känna likadant, men du och jag finns inte i samma mening, right?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback