YESYESYESYES :D

Skrivet den 2010-05-15 Klockan 12:14:06 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ser ni vad fint väder det är ute just nu eller?! OMG, det är ju DET HÄR vi har väntat på inte sant?
Att solen är framme och skiner, värmen!
Nu blir det att springa och sätta på sin bikinin ( ja jag vet att det är inte sommar än! ) och ut i solstolen för att sola!
Jag vill ju börja lite redan nu så jag inte blir ROKRÖD i sommar när man ska sola. :)

Åh vad jag är glad just nu! :D
Vet inte om jag ska käka någon frukost innan jag går ut, för om jag gör det kanske solen går bort.
Det är nämligen alltid så får mig, att när jag ska göra något ( t.ex sola ) så ska jag bara göra något litet innan men när jag väl går ut, så kan jag sola typ i max 5 minuter, sen går solen bort och allting. Snacka otur! ;o
Men nu ska det minsann inte bli så! :)

Ni får ursäkta om det blev några stavfel, skrev med racerfart! :)

Men nu ska jag ut iallafall, men jag finns på mobilen som alltid, så det är bara att höra av er isf! :)

puss!


Jag bjuder då på bilden sååååå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback