Udda men lycklig!

Skrivet den 2010-05-16 Klockan 17:59:16 / Allmänt / 0 Kommentarer

Udda men lycklig!

Det är nog det som absolut passar bäst in på mig just nu.
Visst är jag inte lycklig hela tiden. Men att jag är udda, det är nog ingen som har missat. :)
Men vad är det för kul att vara som alla andra egentligen?
Visst, man ska inte ta alltför stor plats ( vara klassen clown ) hela tiden dvs, men lite annorlunda måste man ju få vara. Vem vill sitta hemma och bara vara tråkig hela sitt liv? Nej ingen kan jag tänka mig.
Så våga vara dig själv, våga vara flummig och ful på bilder, sålänge du själv har kul! MEN det ska inte gå över styr!
va lite lagom udda tills du känner att du är lycklig, och skit i vad alla andra säger och tycker. För om du själv är lycklig, så ska ingen annan kunna trycka ner dig! :)

Ni undrar säkert varför jag skrev det här helt plötsligt, och nu ska ni få svaret genom en bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback