trööött!

Skrivet den 2010-05-04 Klockan 22:50:46 / Allmänt / 1 Kommentarer

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen men jag har bara fan inte orkat.
Allt verkar bara gå skit för mig så jag hoppas väl iallafall att nationella imorgon i kemi går hyfsat bra. Ska ju trots allt sitta i 2 ½ timme med det, så jag får ju iallafall tid på mig.
Får göra det bästa jag kan. Hoppas bara det räcker till.

För övrigt har jag väldigt blandade känslor, är glad men samtidigt inte så jag vet inte riktigt hur/vad jag ska skriva.




Jag tror jag är kär i dig

Kommentarer
Postat av: Mioandersson

Hej jaa det är någon annan som har den inte jag. jag äger en annan msn just nu !=)

2010-05-05 @ 00:27:26
URL: http://mioandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback