Tralala

Skrivet den 2010-05-08 Klockan 16:27:50 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter här med Josse nästan i knät på mig för att hon ska se vad jag skriver. Har nyss kommit hem från stan där vi bara var nere för att handla lite till ikväll och så ville min syster att jag skulle köpa 5 baconsnacks påsar var av 2 ska gå till mormor och morfar. :)
Vi var väl på stan i ungefär 20´30 minuter, kul att gå på Oxelömarknad i detta jävla skitväder? NEJ!

Vi har iallafall kommit hem och käkat, nu blir det väl att gå och smälta ner maten lite och sen blir det väl full fart på oss ikväll som det nästan alltid blir. :) Tummen upp för det (Y)

Vi hyrde 2 filmer också:
Horsemen of the apocalypse
Paranormal activity


Så det blir att kolla på dom ikväll. Skrämma livet ur oss, men det är alltid lika kul, eller vad säger ni? :)

Nej jag skulle bara slänga in ett litet snabbt inlägg så jag får väl skriva mer imorgon. Men om ni får alltför tråkigt så finns jag på min mobil så det är bara att slänga iväg eller sms eller ringa :)

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback