tisdag

Skrivet den 2010-05-18 Klockan 06:50:05 / Allmänt / 0 Kommentarer

Gårdagen blev ganska lyckad iallafall, fast filmen avatar är inte så bra som alla tycker att den är. ( enligt mig alltså )
Inte min stil på filmer direkt, emn jag tycker bara det var alldeles för överdriven. Så den får 2+ av mig.
Sen var dagen igår rätt skön iallafall. Förutom att jag fastnade i typ tre himla träsk och hittade typ aldrig den himla kontrollen iallafall. Och varmt var det som satan. mjukisar, och tjocktröja när solen skiner, ute i skogen, och jogga. Ingen bra idé kan jag tala om, me ialalfall, jag klarade det, så det var väl bra? :)

Idag ska jag få vara i den gruppen som ska göra NO nationella labben efter skolan. Får hålla tummen att det kommer gå bra. :)
Jag kommer nog vara mer aktiv här på bloggen ett tag framöver istället för på bilddagboken och facebook. Och det är för speciella skäl.
Ganska tråkigt ändå, men jaja, man får väl leva med det.


Men nu ska jag iallafall kila iväg och fixa mig och sen dra mig till skolan.
Får se hur det blir med svenska redovisningen, om Amanda kommer idag överhuvudtaget.
Önska mig/oss lycka till då!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback