Söndag

Skrivet den 2010-05-16 Klockan 14:22:03 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är söndag och den värsta dagen på veckan. För det innebär att veckan är slut, ny skolvecka börjar imorgon, det finns typ absolut ingenting att göra på en söndag, plus att det typ inte är något bra på TV förutom på kvällen.
Ja det finns såååå mycket dåligt med en söndag tycker jag.
Kan man inte bara få typ två ytterligare lediga dagar som en ROLIGA, istället för en söndag? :)

Snart ska jag hoppa in i duschen. ska nog bara se till att Jonny ( från gotland ) kommer hem så jag kan duscha.
Men han är snart hemma så jag får strax hoppa in i duschen! :)

Ikväll kommer Pon hem från sin cup vid 18.00 ungefär tror jag, och då ska vi ta och hitta på något. Får se vad det blir, men något blir det nog allt. :)
NUUU kära vänner ska jag gå från datan och göra något. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback