Söndag

Skrivet den 2010-05-30 Klockan 13:55:28 / Allmänt / 0 Kommentarer

Vädret är på topp och jag är inte så himla deprimerad som igår så jag har redan passat på att varit ute i solen en stund. Men jag kom in en stund för det vart alldeles för himla varmt. Men jag ska bara skriva kart detta inlägg så drar jag ut och solar sen igen! :)
Jag fick nästan en sån där känsla av att bara åka ner till Jogersjö och lägga mig där och sola. Faktiskt. Men att åka dit själv är väl inte världens roligaste. Så jag får stanna hemma här på baksidan.
Men det går väl lika bra det, sol som sol. Skitsamma vart man är :)
Plus att på Jogersjö är det säkert massa folk nu så, nej det får bli en annan dag helt enkelt :)
Har snott min syrras gamla Mp3
Den här! :

Gammal och fin jag vet. NEJ

Men skitsamma, den funkar iallafall jämfört med min ipod som verkligen har fuckat ur totalt!
Jag blir helt knäpp.
Den går att sätta på, men musiken spelas inte, det går inte att trycka på någon knapp alls så den gör något. Plus att om man inte trycker på något och bara kollar på den så ändrar den låt efter typ 3 sekunder.
Så den har verkligen fått fnatt!
Det får bli att köpa en ny.
Men då ska det bli en Ipod nano!
En grå eller svart har jag bestämt.
Det är ju ändå mina pengar jag köper den för så ingen kan väl säga något :)

Sista dagen på helgen för övrigt och det suger som jag vet inte vad!
Hade inte tackat nej till några dagar längre helg!
Har ju något att göra nästan varje dag nu fram till skolavslutningen känns det som.
Mobilen kalender är verkligen fullproppad till skolans slut.
Får se om jag hinner med allt utan att kollapsa :)

Nej nu ska jag verkligen springa ut i solen. Jag skriver senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback