Onsdag

Skrivet den 2010-05-19 Klockan 07:05:35 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag har varit ganska inaktiv på bloggen känner jag. Jag skrev ingenting igår tror jag, eller ja, förutom på morgonen då tror jag.
Men iallafall, onsdag idag vilket betyder kort skoldag. Asskönt eftersom jag slutade runt kl 16.00 igår pågrund av NO nationella labben jag fick göra igår. Det gick nog ganska bra skulle jag tro. (:

Ingen svenska redovisnng igår, får se om det äntligen blir idag eller om Amanda skyller på att hon är borta någonstans och inte kommer. Men vi får som sagt se.
Annars är det SO prov snart på morgonen vilket INTE gillas för jag har inte hunnit plugga ett skit på det, men jag får väl be till gud att han ska hjälpa mig eller något, right? Och så tycker jag att ni ska önska mig lycka till! :)

Ska alldeles strax dra iväg till skolan, eller ja, iallafall sminka mig först och sen börja cykla. Men nu måste jag skynda mig!
Skriver nog sen när jag kommer hem.

puss!


Idag blev outfiten såhär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback