Måndag

Skrivet den 2010-05-17 Klockan 06:52:45 / Allmänt / 0 Kommentarer

Vilekn tur att jag var på så bra humör igår, för idag är ingen bra dag kan jag säga.
Men som tur är att skoldagen idag kan inte bli bättre faktiskt (Y)
Börjar med att kolla på Avatar på morgonen, sen har vi lunch, efter det har vi orienteringstest på Femöre, sen om vi hinner tillbaka i tid så har vi språk ( som jag tänker strunta i ) och sen är det bara slöjden kvar på hela dagen. Jag kan iallafall skatta mig lite lycklig :)

Och för att jag är ganska snäll idag så bjuder jag på två bilder på hur jag ser ut idag:

Inget smink ännu, men det kommer!


Så, nu ska jag bara fixa det allra sista innan jag går till bussen med ellinor.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback