Hinner nog

Skrivet den 2010-05-20 Klockan 17:54:21 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag hinner nog med ett litet snabbt inlägg nu inna jag ska fixa mig ytterligare en gång för dagen. eller egentligen tredje gångne om man räknar med innna skolan. :)

Begravningen var så fruktansvärt fin, men verkligen så otroligt sorglig. Bara satt och tokgrät. Så hemskt att verkligen inse att han inte finns längre. :'(

En sista hälsning till dig farfar:
Vi ses en annan dag i himlen,
vi kommer då alla dit.
Jag vet att du har det bättre nu,
du fick äntligen komma till rå.
Jag älskar och saknar dig farfar ♥



Jag ska fixa mig till Kabaren jag ska gå på med Valeria.
Susanne ska ju som sagt sjunga, och jag vet att det kommer gå SUPER för henne. :)
Alla
får önska henne lycka till nu! :D
Annars kommer jag personligen hem till dig och biter dig i tårna!
Och det vill ju ingen, så var snälla nu! :D

Men nu måste jag kila, ska cykla om 40 minuter och möta Valeria vid frösängsbron :)
Det kommer bli kort som jag laddar upp sen! :D
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback