HES!

Skrivet den 2010-05-15 Klockan 20:15:53 / Allmänt / 0 Kommentarer

Blivit lite hes nu efter att ha bråkat med mamma ganska länge.
Ibland blir man ju bara helt knäpp på henne!
Att hon aldrig kan förstå något i vissa lägen.

Men men, visst, hes tycker jag är kul att vara ( ja jag är udda )
Men nu har det nästan gått över. Hmm, får väl göra något så jag blir hes, skrika som en stucken gris i rumpan eller något. Jag vet inte :)

Men nu ska jag nog gå fråm datan, ska väl ta och kolla på massa disneyfilmer nu eftersom det är några av mina absoluta favorit filmer som finns! :)

Men jag finns på mobilen så det är bara att höra av er.
puss! 



jag bjuder ju något så SJUTTON på den bilden alltså!
Och JA, ni får skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback