godnatt, eller snart iallafall!

Skrivet den 2010-05-30 Klockan 22:53:05 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu säger jag godnatt till dator iallafall, ska stänga av den, hoppa in i duschen en snabbis och sen gå och sova. SKa till skolan imorgon så det gäller att vara pigg. Fast det är man ju typ aldrig :)

Iallafall, varit ute i solen nästan hela dagen, asskönt! Och färg fick jag också, så nu är det bara att vara ute och sola varje gång solen är framme för min del. Denna sommar ska jag nänmligen bli brun har jag bestämt! :D
Men nu måste jag skynda mig att lägga ner datan och hoppa in i duschen!

Snart funkar min mobil igen! :D
Typ på tisdag ska den börja funka tror jag. Om det inte blir som förra gången! :o
Nej nu måste jag verkligen kila. Jag skriver mer imorgon!
GODNATT! :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback