fredag

Skrivet den 2010-05-14 Klockan 13:42:08 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är fredag idag och det känns faktiskt inte alls som det. Jag var beredd på att tidningen skulle ha två TV-tablåer ( stavas det så? ) en för lördagen och en för söndagen, men så upptäckte jag bara en TV.tablå, jag vart helt förvånad och trodde någon lurade mig. Sen kollade jag på mobilen och såg att det var fredag. Och då blev jag lite glad inombords för vet ni vad det betyder? Då blir det ju en extra lång helg! :D

Iallafall, Josse kommer inte hit idag, hon orkade inte och var stentrött, så det får bli att hitta på något själv.
Just nu funderar jag iallafall på att gå ut en sväng nu när det lite bättre vädret börjar komma fram, emn jag är inte säker. Men när jag gick ut och hämtade tidningen så var det ju inte så kallt så det kanske blir att ta en promenad iallafall. :)


Men nu tror jag att jag ska gå och bara fixa mitt hår så det åtminstone ser lite bättre än vad det gör nu. :) ( det ser ut som ett fågelbo )
Sen tror jag nog jag tar en ganska lång promenad, men jag finns på mobilen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback