fredag

Skrivet den 2010-05-21 Klockan 22:52:40 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag har inte bloggat på hela dagen/kvällen fast jag har suttit vid datan, men helt ärligt har jag bara inte orkat med det. Det har varit så himla mycket nu idag så jag har bara könt att allt är så fail och så jobbigt, har ingen lust med någonting just nu. Men för övrigt har dagen gått väldigt bra, vädret har ju varit kanon! :D

Imorgon är det lördag och då bär det av till sthlm vid typ 10.00 på morgonen, så jag kommer behöva folk som är vakna som kan smsa mig, och inte vid typ 1 eller 2, utan typ innan (a)
Men vi får se om jag lyckas väcka någon imorgon bitti :D
SKa hälsa på mina kusiner, men jag får se om det blir tid över så vi kan åka in till stan så jag kan kolla på avslutningsskor, och jag hoppas att jag hittar ett par! ;o
Annars lär det bli panik! ;o
jag måste också beställa min avslutningsmiddags klänning.
Shit vad mycket jag måste hinna med, och så ska jag hinna plugga i helgen också, och sola när det är fint väder, snacka om att det kommer bli stressat. Men jag får väl försöka plugga lite påvägen upp och hem från sthlm eller något. Får se hur jag gör. :)
Men nu ska jag iallafall stänga av datan, den kokar snart över, jävlar vad varm den är. :o
Men jag skriver ett blogginlägg innan jag åker imorgon! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback