förlåtförlåtförlåt!

Skrivet den 2010-05-25 Klockan 17:42:39 / Allmänt / 0 Kommentarer

Okej, jag har varit JÄTTEDÅLIG på att uppdatera de senaste typ 3 dagarna. Men jag har bara inte orkat eller hunnit med att göra det.
Tänkte iallafall slänga ihop en liten smamanfattning av de tre sista dagarna :)

Söndag: Det blev ju så att jag fick ändra mig på några millisekunder att följa med Ellinor in till Nyköping för att kolla klänning till henne till skolavslutningen och lite annat. Och jag hittade faktiskt en klänning och en sjal till henne som hon gillade asbra så det var himla bra :) Sen kom jag hem, gjorde typ ingenting.

Måndag: SKolan gick helt okej som vanligt, fast jag HATAR våran slöjdvikarie! Hon är helt störd i huvudet! Hon idiotförklarar mig hela tiden som att jag inte skulle kunna nåla runt en ficka?! hur svårt är det egentligen?!
Och det enda hon säger är '' förstår du, hänger du med? '' mm. ASSÅ SÅÅÅÅÅ IRIITERANDE! Får fan hoppas att våran riktiga lärare kommer tillbaka tills nästa måndag, annars kommer jag slå ihjäl någon! ;o

Tisdag ( idag ): Skolan gick nog helt okej, energiprov som jag inte hade pluggat till dock men det gick väl helt okej får jag hoppas. Vet iallafall att jag har fått G, så det är skönt :)
Det mindre bra var att jag har haft VÄRLDENS huvudvärk hela dagen, men jag får hoppas det går över snart! Annars lär jag bli knäpp!

För övrigt så hatar jag detta äckliga jävla väder som är just nu, det regnar som tusan och man bli blöt bara efter typ 2 sekunder ute ;o
Imorgon är det engelska redovisning så jag ska alldeles strax ta fram papprena och plugga på det. Sen ska jag kolla igenom So:n, Indien och Kina tills på torsdag. Och sen har vi vårprovet i matte på fredag och svenska förhör. Känns som om allt bara läggs på en nu och att man inte hinner med. Vi har någonting, VARJE dag den här veckan ;o förutom i måndags, men annars har vi det. Snacka jobbigt!

Juste, både mina klänningar jag kommit idag! Den vita klänningen som jag hade tänkt ha på avslutningen blir tillbaka skickad. Dels var den alldeles för kort och typ HELT genomskinlig ;o Inte något så positivt. Men den svarta får stanna hemma. Den blir att använda på middagen. Så jag ksa bara hitta ett par till skor och sen en till klänning till avslutningen, och juste, en eller två sjalar. Sen har jag allting skulle jag tro. det börjar dra ihop sig ju. ;o

Men nu ska jag ta en pause härifrån och från pluggandet och baka något snabbt, emn jag skriver kanske senare.
puss!



bjuder på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback