Extrem dålig uppdatering.

Skrivet den 2010-05-19 Klockan 21:22:37 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag sa ju att jag skulle vara lite mer aktiv på bloggen nu ett tag framöver och jag har försökt men det har inte gått så bra. Men jag har bara inte haft tid eller ork att sätta mig vid datan.

Dagen har för övrigt gått väldigt bra, men imorgon blir väl en mindre bra dag.
Det blir begravning för farfar imorgon. Jag vill dock inte gå till skolan imorgon men min familj tvingar mig typ till skolan iallafall. Asså vem vill egentligen gå till skolan när man ska begrava sin farfar? Ingen skulle jag tro. Men ahhhh, blir helt galen!

Men nu ska jag iallafall gå och försöka hitta på något vettigt och försöka få mina päron att gå med på att jag inte behöver gåt ill skolan imorgon!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback