dööööör

Skrivet den 2010-05-13 Klockan 23:22:51 / Allmänt / 0 Kommentarer

Okej, jag har inte uppdaterat på några dagar men det har sina anledningar så jag hoppas ni inte blivit alltför sura och arga på mig för det.
Skrev ju det sista inlägget i typ måndags om jag kommer ihåg rätt?
Jag skulle egentligen ha gjort nationella labben i NO men eftersom jag skulle till BUP så får jag göra den nästa tisdag. Och de som gjorde den i tisdags sa att det var enkelt så jag hoppas att jag klarar den :)
I onsdags var det ju sista dagen på denna vacka, såååå skönt kan jag bara säga. Slutade runt kvart över 1, efter det tog jag bussen in till Nyköping för att vara med Josse. Hon skulle egentligen varit med Jonna, som också kom och var med, men hon var ju inte direkt social. Hennes typ kompis var med hela tiden, plus att hon skulle gå och prata med alla hon typ kände som hon såg på stan. Så hon var inte direkt social som sagt.
Men sen drog jag iallafall hem med bussen som gick typ halv 7. Såg Marcus Hansson, Pontus Andersson & Marcus Andersson på bussen.
När jag gick av bussen så började det ju såklart regna, och Marcus Hansson hade tydligen ropat på mig för jag gick framför honom men eftersom jag hade mina hörlurar i öronen ( utan musik dock ) luva på mig och att det regnade så hörde jag inte honom, sen petade han på mig så jag förstod något. Sen gick vi tillsammans tills jag skulle svänga av vid mig. Och han är ju lite knäpp, han hade bara en cardigan liknande grej på sig, och det började ju TOK REGNA, stora droppar också, men han såg inte ut att bli så himla blöt? :s skumt men äsch, tur för honom, right? :)
Och ända sen igår då det började regna har det verkligen varit SJUKT dåligt väder! Jag som hade tänkt gå ut och fota om jag orkade idag, tror ni det blev något av det? NEJ! för det äckliga jävla vädret inte kunde hålla sig fint som under hela dagen igår! ;o

Men iallafall, idag kom min farbror Stig och ena min kusin Tessan hit helt random, dom hade tydligen inget att göra så då kom dom hit. ( ingen bra idé men ja, deras val ) Satt och pratade typ hela tiden. SATT PÅ EN OCH SAMMA STOL I TYP 4 TIMMAR!
Min rumpa hade ju för fan somnat efter ett tag och så fick jag ont i ryggen, plus att mina ben började värka, så jag kunde ju inte sitta still någonting. Vilket var VÄLDIGT irriterande!

Men efter att dom hade åkt hem så tog jag en lång och härlig dusch. Så skönt, och nu sitter jag här och har ingen aning av vad jag ska göra. :)
Jag får väl ta och kolla på någon film eller något för det finns inte så mycket annat att göra!

Nu blev det iallafall ett ganska långt inlägg så jag hoppas det kompenserar för det att jag inte har uppdaterat på några dagar. :)

Josse kommer iallafall hit imorgon och sover här, och det ser jag fram emot.
Men nu ska jag gå och göra någon nytta ( som jag aldrig gör men iallafall )

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback