dååååligt!

Skrivet den 2010-05-05 Klockan 17:09:47 / Allmänt / 1 Kommentarer

Idag har det också varit dålig uppdatering men jag slänger bara in ett snabbt inlägg för jag kollar just nu på One tree hill. :)

Nationella provet idag var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara så det vara väl rätt skönt så nu får jag hoppas att det jag gjorde räcker för att bli godkänd vilket jag hoppas! :)



Ikväll ska jag nog ut på en promenad, ska kanske dra med någon ut, vi får se hur det blir. Annars får det väl bli en promenad med sig själv och hög musik dunkandes i hörlurarna till ipoden :)
Men nu ska jag iallafall gå och äta lite makaronilåda som är sååååå gott och jag har verkligen inte ätit det på det huuuundra år så det ska bli riktigt gott :)

puss



Kommentarer
Postat av: susanne :D

SVAR:

låten heter: de bara e så - fonkey fresh :) <3

2010-05-05 @ 17:56:33
URL: http://suunnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback