bra tjej.

Skrivet den 2010-05-07 Klockan 20:20:47 / Allmänt / 0 Kommentarer

Har inte bloggat på mer än en dag tror jag?
Känns inte så himla bra menn ja, nu ska jag försöka skriva något intressant ( vilket aldrig kommer hända men man kan väl ge det en chans ) för att ni inte ska sluta läsa och klicka bort det direkt.
Men skolan idag gick faktiskt otroligt bra. Hade vanliga lektioner och på halvklassen så bestämde Kari sig för att vi fick sluta 1 timme tidigare med tanke på att när vi ska göra nationella labben i NO så kommer man få gå till 16.00 och då tog hon och bestämde att vi fick sluta 12.50 idag :)

Sen kom jag hem runt kvart över 1 och så somnade jag nästan direkt när jag kom hem. Sen väckte pappa mig runt kvart i 7 för att jag skulle äta och nu sitter jag här och kollar på Talang 2010 :)


Imorgon är det Oxelömarknad och josse kommer hit, emn vi går nog förmodligen inte dit för det ska tydligen bli storm och spöregna imorgon, och hur kul är det om alla stånd blåser iväg? Nej det blir nog inte stt gå ner dit. Men om det blir helt okej väder så tittar vi kanske dit en snabbis, vi får se :)
Men nu ska jag iallafall fortsätta kolla på TV, jag skriver nog lite senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback