BLLLLÖÖÖÖP!

Skrivet den 2010-05-14 Klockan 17:05:33 / Allmänt / 0 Kommentarer

Asså snacka om att jag är rätt så förbannad nu! ;o
Jag har ett saldotak på min mobil på 200 kr, och ringer jag för mer än det så spärras min mobil tills månades slut. Och då ska ju inte det kunna gå över 200 kr, ellerhur?!
Men nu när min räkning kom så låg den på 600 kr!
HUR ÄR DET MÖJLIGT?! ;o
Och min mobil vart ju spärrad förra månaden, t.o.m typ 1 vecka längre än vad den borde varit, och ändå kom den upp på hela 600 kr!
Det är hela sjuuuukt!
Så mamma fick ju tokryck på mig men jag vet ju inte hur det kan ha blivit så mycket eftersom när min mobil spärras så kan jag varken ringa eller smsa. Så det går inte ihop, jag fattar inte. Eller gör ni?

Så nu är jag riktigt jävla piss of, så nu sitter jag och kollar på en NY mobil, utan abonemang, en rätt billig som jag ska köpa så får denna jävla skitmobil ligga hemma och skräpa tills det där jävla abonemang grejset går slut ;o
För jag tänker inte ha det såhär, om dom gör så jag ska betala flera hundra mer varje månad även om min mobil är spärrad! :o

Aja, får hoppas jag hittar en ny mobil nu då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback